Tullekopp1 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 No har jeg slipt meg igjennom 4-5 lag med maling på sjarken min. Hele omr rundt vinduer på styrehuset er slipt ned til treverk. Det har også stått ute og tørket i en ukestid. No burde det være klart til å begynne godjobben med maling. Men rundt vinduer og langs lister nede var det lagt noe som best beskrives som vinduskitt, hva bør denne erstattes med ? Hvilke maling bør jeg bruke ? Noen som har gjort dette før ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hjeltefjord Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Shipolin er et alternativ.Skal puste samt flekse med treverket i fölge produsent.Har selv brukt denne pä trebåt med bra og varig resultat. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tullekopp1 Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 Shipolin kjøpt inn... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts