Tullekopp1 Startet 1.April.2014 Del på Facebook Startet 1.April.2014 No har jeg slipt meg igjennom 4-5 lag med maling på sjarken min. Hele omr rundt vinduer på styrehuset er slipt ned til treverk. Det har også stått ute og tørket i en ukestid. No burde det være klart til å begynne godjobben med maling. Men rundt vinduer og langs lister nede var det lagt noe som best beskrives som vinduskitt, hva bør denne erstattes med ? Hvilke maling bør jeg bruke ? Noen som har gjort dette før ? Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Shipolin er et alternativ.Skal puste samt flekse med treverket i fölge produsent.Har selv brukt denne pä trebåt med bra og varig resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Tullekopp1 Svart 1.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2014 Shipolin kjøpt inn... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.