anhon Startet 1.April.2014 Del på Facebook Startet 1.April.2014 Hei dere, prøver å legge båten min ut for salg her på baatplassen, men får ikke lagt inn pris ! Har skrevet 270000 på forskjellige måter i prisfeltet, men får feilmelding på dette når jeg skal lagre annonsen, har noen et tips som kan hjelpe ? Mvh Anders Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Det er sikkert pga markedet er lagt ned her på Bp. Det ble lagt ned for et halvt år siden mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
anhon Svart 1.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2014 1 april ? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Neida, markedet er ikke lagt ned. Prøv å legg inn på nytt Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Slangemannen Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Kjøp og salg av båter er borte, akkurat som Bjørn Løvjomås nevner. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Aha.... nå skjønner jeg. Lagt ned for båt, opprettholdt for utstyr, deler og motorer Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.