snekko Startet 2.April.2005 Del på Facebook Startet 2.April.2005 Vurderer å bytte motor i Nidelven, har en MD11c fra 1979. Lurer litt på MD2030. Er det noen som har erfaringer med denne motoren? og om dette er en passende motor (28hk), i en Nidelv 24. Finnes det andre bra alternativer? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 Vurderer å bytte motor i Nidelven, har en MD11c fra 1979. Lurer litt på MD2030. Er det noen som har erfaringer med denne motoren? og om dette er en passende motor (28hk), i en Nidelv 24. Finnes det andre bra alternativer? Har selv en 2030 i seilbåt. Jeg har så langt vært godt fornøyd med denne motoren. Aldri opplevd noen problemer, og det starter bra uansett vær og føre. Hvor godt den passer i en nidelv vet jeg jeg ikke, men motoren er det hvertfall ikke noe å utsette på. Har heller ikke hørt om andre som har hatt problemer med 2030. Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 Nye småmotorer fra VP er produsert av Perkins, det vil nok funke i mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.