Mørejet30 Startet 2.April.2014 Link til dette innlegget Startet 2.April.2014 Har lukket båt, må da dab antenna monteres ute, eller kan jeg ha den innvendig? Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Jeg bruker vindusmontert antenne fra Pioneer innvendig i vindu (i bil), og det virker utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Tja, jeg har satt min inne I FB og dette er ikke godt nok! Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 https://baatplassen.no/i/topic/99145-dab-radio-i-baat-hvilken-antenne/page-3 Sitér dette innlegget Link to post
Mørejet30 Svart 2.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Takker for link Sitér dette innlegget Link to post
znick Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Har lukket båt, må da dab antenna monteres ute, eller kan jeg ha den innvendig? Jeg har montert en slik antenne på innsiden av skroget i seilbåten. Fungerer ypperlig. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Kirkeng Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 (redigert) Har maken til den som er vist over her. Den har jeg satt i sidevinduet. Fungerer veldig bra til nå. :-) Jeg har også lukket båt... Redigert 4.April.2014 av Lars Kirkeng (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mørejet30 Svart 4.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Jeg bestilte meg en splitter, så jeg kan bruke Fm antenna.. Så satser på det blir bra. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Er det DAB radiodekning på sjøen? Jeg har ikke satt meg inn i dette med DAB ennå! Vet det blir kun DAB på bil i fremtiden. Noen som vet status på DAB, bil/båt? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
JRK Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 I tjømeskjærgården er det relativt bra DAB dekning. Kjekt å kunne gå rett inn å høre småbåtvarsel når som helst. Mange kaneler med forskjellig innhold Sitér dette innlegget Link to post
Mørejet30 Svart 4.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Ifølge dekningskartet så skal du gå veldig langt ut fra land før du ikke har dekning. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 (redigert) Tenkte å bruke TV antenna. Noen som vet hvor en får tak i overgang fra coaxial til den nye typen kontakt. Redigert 4.April.2014 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
GeirT Svart 6.April.2014 Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Hadde også tenkt å bruke TV antenna. DAB ligger jo i samme frekvensbånd som den dekker. Tenkte kjøp signalsplitter på Biltema eller CO og løse F-connectorer fra samme sted. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Careka Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 OK. Geir, hva er det vi trenger da. fra TV antennen, splitter, ? kabel ? evt plugg overgang til radio ? Hjelp oss "grønne" litt her Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Careka Svart 25.April.2014 Link til dette innlegget Svart 25.April.2014 Hadde også tenkt å bruke TV antenna. DAB ligger jo i samme frekvensbånd som den dekker. Tenkte kjøp signalsplitter på Biltema eller CO og løse F-connectorer fra samme sted. Geir eller er svaret her. splitter og løse F con ? får ta en tur på butikken, og se hva de sier. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
3rik Svart 25.April.2014 Link til dette innlegget Svart 25.April.2014 Har dab antennen (http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=11799&katid=1453) på innsiden av overbygget i lukket båt. Har ikke opplevd dårlig dekning fra haugesund i sør til sognefjorden i nord bortsett fra ett kort tilfelle i alværstraumen der den slo over på FM. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.