toffern Startet 2.April.2014 Link til dette innlegget Startet 2.April.2014 Denne delen har knekt og jeg trenger ny men hva heter den? https://baatplassen.no/bildearkiv/46/46811/1396444706.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 "Håndtak til strammeskrue" eller noe sånnt? Sitér dette innlegget Link to post
kromfelgen Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 På sprengskissene til Suzuki står de oppført som "Screw, Clamp" for selve skruen og "øret" som "Handle, Clamp" Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 om du ikke skal ha av og på motoren til stadighet, eller skal selge den, så ville jeg latt være å montere ny, men heller bruke en fastnøkkel til å stramme med. Vanskeligere/ tar lenger tid, å stjele motoren når håndtaket ikke er der. :) Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Jeg knakk denne på min gamle Yamaha 15 A for mange år siden. Måtte til Ola Bruun i Trondheim for å kjøpe ny, og spurte om de hadde en "vriddil" (Urtrøndersk), til Yamaha 15 A -78 mod? Jeg husker enda ansiktsuttrykket til fyren på delelageret. Tror det stod "Handle" på posen da den kom. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Hetlevik Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Hei, om det du har merka med raud ring er sjølve håndtaket til motorfestet/skruen så heiter det nok det på Norsk. Kjøper du denne hos nokon i Norge og i tillegg legger ved dette bildet kan det nok ikkje gå feil :-) Sitér dette innlegget Hetlevik Båt & Fritid Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.