Oddy82 Startet 2.April.2014 Del på Facebook Startet 2.April.2014 Hei har kjøpt en Gh 14 deluxe som jeg skal pusse opp litt. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye gh14 klistremerker ? Svar mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Muren Motorsport Svart 3.April.2014 Del på Facebook Svart 3.April.2014 Leter litt etter dette sjøl, sendte et par mailer til diverse trykkerier.. fra 3 til 4000,-!! var prisen.. uaktuelt med andre ord. Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 3.April.2014 Del på Facebook Svart 3.April.2014 Bedre å gå til en plass der di trykker klister for deg akuratt som du vil ha, tipper d kommer på maks 1500 for begge sider å blir vel så fint som orginalt Sitér dette innlegget Link to post
Muren Motorsport Svart 3.April.2014 Del på Facebook Svart 3.April.2014 Du kan gjerne tippe.. Men jeg har sjekka. ;) Sitér dette innlegget Link to post
joachimo Svart 4.April.2014 Del på Facebook Svart 4.April.2014 Skal vel garantere at vi kunne produsert dekaler til deg for langt under prisen du har fått. (Er dog vanskelig å finne originalt materiale, så ville måtte lages så tilnærmet som mulig) Skal det være i farger eller bare hvitt, og har du bilde av originalen? Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Muren Motorsport Svart 4.April.2014 Del på Facebook Svart 4.April.2014 Var ikke enkelt å finne gode bilder, men slike.. http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=47594696 Sitér dette innlegget Link to post
Muren Motorsport Svart 4.April.2014 Del på Facebook Svart 4.April.2014 (redigert) Skal vel garantere at vi kunne produsert dekaler til deg for langt under prisen du har fått. (Er dog vanskelig å finne originalt materiale, så ville måtte lages så tilnærmet som mulig) Skal det være i farger eller bare hvitt, og har du bilde av originalen? Klarer du og komme med en ca.pris viss vi er 2 stk interesserte? er ikke sikkert trådstarter har denne type merker på sin båt, GH brukte mange typer. Ca 2 meter lange,Blå,hvit,grå,rød. svart rand rundt hele feltet, å GH 14 De Luxe i fonten som vises. Jeg tok gode bilder før jeg varma vekk dekoren som var på GH'n min. Men desverre er både bildene å mailene sletta.. Redigert 4.April.2014 av Muren Motorsport (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
joachimo Svart 8.April.2014 Del på Facebook Svart 8.April.2014 Vi kikker på det nå. Det er imidlertid klart at det vil koste litt. Grunnen til dette er at det blir mye skrap av relativt dyr folie (spesielt sølv, eller er det bare vanlig grå?) og at vi må bruke arbeidstid på å faktisk lage en printfil av dekalen. Det er også verd å merke seg at dette ikke er et klistremerke i klassisk forstand, men dekorfolie som krever litt mer å montere med varme osv, og spesielt for båter må man være pinlig nøyaktig i monteringen mtp. luftbobler osv. for at det skal holde. :) Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
joachimo Svart 8.April.2014 Del på Facebook Svart 8.April.2014 Ser vi kommer på 2500 eks MVA med grått, 3000 eks MVA med Sølv per par, så ble ikke så mye billigere som jeg først tenkte (tok ikke høyde for svinn i farten) Som sagt, hovedgrunnen til dette er svinn, da en rull folie er 120cm bred ender vi opp med mer folie i skrap enn det er i selve merkene (4 merker blir ca 200cm x 50cm totalt, noe som etterlater 200cm x 70cm som må kastes), og folien er ikke akkurat billig ;) Det er klart, det er jo mulig å bare bruke vanlig klistermerke som ville kostet rundt 7-800/par, men disse vil ikke være i nærheten av like holdbare og du ville nok fort ende opp med å måtte bytte merker hver eneste sesong, så i det lange løp ville det ikke lønne seg. Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Muren Motorsport Svart 8.April.2014 Del på Facebook Svart 8.April.2014 (redigert) Ja jeg forstod ganske raskt att det var noe som skurra når du kom med det første prisanslaget. :) Jeg har fått en pris på 3000,- ink MVA. i grått (sølv har aldri vert ett tema) og det er her i nærområdet. Monteringa hadde jeg ordna selv. Men det blir for voldsomt på en båt som er verdt 10k. Med eller uten merker. Det blir nok en enkel GH 14' i Alfa slab one.. 12,5 cm høyde. det kunne det lokale trykkeriet ordne for ett par hundrelapper. Men takker for bryderiet! :) Redigert 8.April.2014 av Muren Motorsport (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
joachimo Svart 9.April.2014 Del på Facebook Svart 9.April.2014 Finn 2 stykker til som trenger så blir prisen per sett lavere :p Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.