Roger og Olina Svart 7.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Her kommer noen flere bilder. Det er når vi har ankommet Grimstad. Min far og bror + nevøer måtte jo inspisere båten. Her har vi nettopp klappet til brygga i Grimstad. En liten disuksjon mellom far og sønn. Han var vel litt skeptisk til turen på denne tiden av året... Konemor gjør oss klar til avgang. En fremdeles litt skeptisk far Lillesand, neste stopp Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 7.April.2014 Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Gratulerer med flott båt:) Dette er en båttype jeg også vurderer, synes man får mye båt for pengene her:) Er dere fornøyd så langt? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.April.2014 Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Gratulerer med flott båt. Å hyggelig å treffe dere her i Arendal. Fint at dere kom hjem tryggt i tåka. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
VannTro Svart 7.April.2014 Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 (redigert) Gratulerer med ny båt ! Jeg har bare en liten kommentar til det ene bildet ditt. Jeg ser du har bundet jolla di i badestigen, anbefaler at du gjør den fast i kryssholtet akter under slep siden innfestingen av badestigen ikke er beregnet til dette. Redigert 7.April.2014 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Sea Major Svart 7.April.2014 Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Gratulerer med ny båt :-) Dere ligger rett ved siden av meg ser jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 7.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Gratulerer med flott båt:) Dette er en båttype jeg også vurderer, synes man får mye båt for pengene her:) Er dere fornøyd så langt? Hei Gew77. Så langt er vi veldig fornøyd. Det er god plass ombord og til tross for hva enkelte mener (som kanskje aldri har vært i en Summer) så syntes jeg den var god i sjøen. Nå var det vel maks 2-2,5m bølger på det ene strekke. Men vi fikk nå litt følelse for hva den var god for. Det er jo helt klart ingen fartsbåt, men det er ikke for ingenting det er mange som mener dette er den største 27foteren. Før vi kjøpte, så fikk jeg en del tips fra gutta her. En skal være litt oppmerksom på at de fleste av disse ble solgt som halvfabrikat. Det kan derfor være lurt om du selv ikke er så båtkyndig å ta med deg en. For mange av dem jeg pratet med når jeg så på båt, prøvet å dekke til feil. Så jeg ble litt skuffet over akkurat det. Men ja, det er mye båt for pengene og vi er veldig fornøyd så langt Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 7.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Gratulerer med flott båt. Å hyggelig å treffe dere her i Arendal. Fint at dere kom hjem tryggt i tåka. :-) Hei Bjørn. Mannen med den fineste båten på brygga Hyggelig å treffe deg også. Mente ikke å være uhøflig, men ikke noe godt med kald mat. derfor ble det ikke så mye prat. Jeg har bestilt en radar fra Danmark. Jeg hadde håpet å få den før vi skulle dra. men det ser ut til å drøye For tåke skal en ikke spøke med. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 7.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Gratulerer med ny båt ! Jeg har bare en liten kommentar til det ene bildet ditt. Jeg ser du har bundet jolla di i badestigen, anbefaler at du gjør den fast i kryssholtet akter under slep siden innfestingen av badestigen ikke er beregnet til dette. Følger deg på den VannTro. Jeg må nok ha en annen løsning for fremtiden. Planen var å kjøpe Daviter. Men er litt i tvil nå, så er i tankeboksen. Men takk for at du ga beskjed. Veldig hyggelig av deg Alle gode tips kommer godt med. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 7.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Gratulerer med ny båt :-) Dere ligger rett ved siden av meg ser jeg! Hei på deg Sea Major. Gjør vi det ja? Det var jo hygglig. Du som har den Bavarian da? Snadder båt det. Tidligere hadde jeg båt i Justvik. Der fikk de ligge i fred. Hører at det var litt tull i Hånesbukta i fjor, men håper at ingen kommer å tuller det til hos oss. Selv om jeg har alarm ombord, så kan en aldri vite dessverre... Sitér dette innlegget Link to post
Sea Major Svart 7.April.2014 Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Det er jeg med den ene bavariaen ja :-) Har ikke opplevd noe tull i havna så langt, men har bare hatt plass her siden i fjor. Sees sikkert i havnai løpet av sesongen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 7.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Det skal du ikke se bort fra Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 7.April.2014 Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Det høres bra ut:) Kjedelig å høre om selgere som prøver å skjule feil - gir ikke mye tillit.. Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Roger og Olina Svart 7.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Ja, det var spess en kar som prøvet å selge meg noe som var satt sammen av hønsenetting og sparkel he he. Må si jeg ble en smule forbannet... Han hadde nå uansett gjort en innsats for å skjule feilene... Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 7.April.2014 Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Gratulerer! Var faktisk å ruslet på brygga du ligger i fjor da jeg var på ferie der! Hadde store båt-abstinenser! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Roger og Olina Svart 7.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2014 Takk for det glalaks. Skjønner deg godt, for har hatt de samme abstinensene som deg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.