lurvetass Svart 4.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Finnmaster t8 er helt rå ;-) fås sikkert for godt under 800 til høsten. Trenger du ikke største motor heller, er det mye å "spare ". Enig i at den er sprek og den største motoren trenger jeg ikke. Vi har marsjfart på 15-17 knop med båten vi bruker i dag og ellers tøffer vi rundt på tomgang. De stusset på service da motoren ikke har logget noe tid på høye turtall. Hva med Nor-dan 820w? Er produsert siden 2010. De på finn ligger noe over i pris og er noe nyere. Kanskje det kan komme en som kan prutes ned til innenfor ditt budsjett. Det var en flott båt, ingen tvil. Og med DC utforming så beholder den et lavt og elegant skrog samtidig som den har stikklugar og full bredde med trapp opp og utgang til fordekket gjennom vinduet. Tror jeg liker det bedre en dollbord som tar mye av bredden. Er vel det jeg ikke liker med liten cabincruiser, nemlig at den blir høyere og stuttere. Men 350 hk på sånn stor DC gir nok helt andre forbrukstall pr nautisk mil en vi har i dag :( Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.