bella580C Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Kan jeg bruke noe slikt for å tette glidlås / sømmer ? Quote Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post Share on other sites More sharing options...
akva Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Jeg bruker stearinlys, gnir dette godt inn på begge sider. Fungerer veldig bra Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjeldenutpå Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Når vi hadde kalesjebåt smurte eg glidelås med bivoks. Gikk som smurt. Lekke sømmer hadde eg utelukkende dårlig erfaring med å tette. Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post Share on other sites More sharing options...
Allegro27 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Bruker stearinlys på glidelåsene, fungerer supert. Sømmene derimot har jeg aldri fått ordentlig skikk på når de først har begynt å lekke. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts