Flammingokid Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 (edited) NB det er ikke jeg som selger denne, men en bekjent som er usikker på prisvurdering av båten. De som tillegger meg intensjoner om at dette er snikreklame får jeg leve med og moderer meg gjerne. Kan nevne båten ser bedre ut en på bildene - båten er behandlet av en pedant som ikke har tid til 12 lag med lakk hvert år lenger. DET skjønner jeg med Tupperware meget godt. Hva synes dere som kan noe om motorbåt og trebåt om prisleie? Det er jo ikke akkurat stor omsetning av båter i denne klassen og vanskelig å si noe om pris..... http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47583256&searchclickthrough=true Som sagt, det er ikke intensjoner om snikreklame her, men bare hjelp til en vanskelig prissetting sak.... og for øvrig en fin båt med mye historie. Edited April 4, 2014 by Flammingokid (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Herman Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Det skrytes mye V hvor bra båten er, og hvor menge lag lakk som er brukt. Da bør det tas betraktelig flere bilder. Gjennskinnet i nylakkete flater,, flere bilder av interiør, kokeapparat, flere stemningsbilder osv, osv. Denne kjøpes på grunn av gleden ved en velholdt båt, og da holder det ikke bare med tekst. Prismessig har jeg ingen formening, men det er det sikkert noen andre som har. Quote All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjeldenutpå Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Fleire bilder må til ja. :-) Eg hadde tippa prisen var lavere når eg såg bildet og før eg scrolla nedover. Er det vanlig å skrape bunnstoff og primer kvart år? Hørtes ikkje positivt ut synest eg. Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post Share on other sites More sharing options...
Flammingokid Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 Ok, takk skal be han å dra på med mere bilder. Tror bare han har likt skrap og stoffing ... he he he... Jaggu er jeg glad jeg har Tupperware.... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bergen Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Enig i at det må komme flere bilder, men prisen er ikke noe å si på. Fin båt som bør være verd 100K. Dette er en båt som kjøpes av en som verdsetter lakk og treverk og ikke ser etter Tupperware når han leter etter båt. Med to lensepumper kom skeptikeren i meg frem. Om båten er tett bør dette nevnes i annonse (om ikke bør det uansett nevnes i en eller annen forbindelse før salg) Lykke til Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Flammingokid Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 (edited) Takk Bergen! Bra innspill. Lekker neppe etter det jeg vet, men godt poeng. Men disse organiske båtene lekker vel litt rundt mai Edited April 4, 2014 by Flammingokid (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bodehode Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Trebåt med mindre enn 2 lensepumper får meg skeptisk... 100k for en strøken trebåt er ingen upris, men flere bilder bør det være i annonsen :-) Quote Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post Share on other sites More sharing options...
Efre Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 En strøken trebåt kan absolutt gå for den prisen, men her er alt for få og 'mangelfulle' bilder til å vurdere noe som helst.Men...Ut i fra det lille bildene sier, virker den lovende og verdt pengene. Relativt lett og med bånd i stedet for spant. Antar klinker også under vann da.Kunne vært interessant å inspisert kjølbordet og innfestning akterspeil.Det er sånne typiske ting som er drit å begynne med etter å ha betalt 100k Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Geir Hel Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Flere bilder er ett must. Er det virkelig ein 2007 mod motor, eller har eg lest feil? Quote Endelig båt igjen Link to post Share on other sites More sharing options...
ashfirelate Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Ser ikke ut som noe 2007 modell, men står motor kjøpt ny i 2007... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Flammingokid Posted April 5, 2014 Author Share Posted April 5, 2014 Den er kjøpt ny i 07, men tror det er overligger... Looken på motoren passa visst bedre.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Flammingokid Posted April 8, 2014 Author Share Posted April 8, 2014 Takk for alle tilbakemeldinger på temaet. Båten ble solgt etter 3 - 4 dager på finn til prisantydning.... tipper prisantydningen var noe lav da ja... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts