bliss X Startet 10.April.2003 Link til dette innlegget Startet 10.April.2003 Det er lite hyggelige spådommer i vente. Tror du på dem? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Lasse!Var nå som bare!!!Øltilvennings Kurs på Galten til helga.Som administrator tar jeg det som gitt at du sørger for at almuen ikke snør ned.Takk på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Det er lite hyggelige spådommer i vente. Tror du på dem?He, he... litt "østlandssentrert" dette forumet her...? Vet jo at dere har snødd ned østpå i vinter, fra oktober til mars, men her på sunnmørs-kysten har det omtrent ikke falt et fnugg, kan telle på en hånd de gangene jeg har brukt spada for å måke foran inngangsdøra, falt 10 cm en uke før jul, så var det en byge en gang i februar synes jeg å huske, ellers helt grønn vinter. Båten dupper i båsen sin, det spirer i bedene, hagen er rensket for lauv, gresset er grønt og må snart slåes. - Nei, når vi ikke har fått noe snø før i vinter, så skal vi i alle fall ikke ha noe NÅ!!! Bank i bordet, ja! Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Er ikke direkte plaget med snø jeg heller, men føler med dere hjemme i moderlandet. Her hos meg er det nå 36 grader i luften og 24 i sjøen. :diving Eneste bekymring er at det blir varmere når sommeren kommer for fullt... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Slagskibet Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Også kan du ikke ha øl i båtenÆddabædda! :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Tror ikke noe på det, Lasse!!! ......fordi dette ondskapsfulle lavtrykk fra Polen som er på vei nord-vest over, mot oss (Østlandet) befinner seg over Bohuslän akkurat nå og hvis du åpner PanPan's utmerkede innlegg "Eventyret venter oss!" ..... https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1049884203 ......lenger ned så kan du ta en titt på det aktuelle været både på Tjørn, i Marstrand og i Grebbestad. :nono: Ser ikke noe snø / sludd der!!! Kanskje vi går klar??? Med de beste ønsker om en finfin helg, Walter Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
bliss X Svart 10.April.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Nei jeg har selvsagt ingen tro på at det blir snø, og det tror jeg aldr om høsten heller. Kjører alltid på sommerdekk helt til den første "sklituren" Ville bare høre hvor mange det var som trodde på disse ondskapsfulle ryktene Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Det er varslet 29 gr C i mitt nabolag for lördag og söndag, så jeg stemte "NEI". Er nok rimelig sikker i mitt valg Kåre Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Hei Rossene detter nå ned ut på fjorden og her hjemme. Nedbøren er kommet på andre siden av fjorden og i Oslo. Det er en utpå m/spinnaker på vei syd v/Nesoddtangen. De to på vei nordover har bar mast. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Fy og f. . !! Nå snør det vannrett her hjemme på Skjetten ved Lillestrøm! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Arne Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 :lol: Det var som bare og jeg som har primet badeplattformen i ettermiddag, håper jeg hadde i nok herder. Det snør store filler på Skedsmo. Nå blir det for mye av det gode Arne Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Nå blir det for mye av det gode "Av det gode, Arne??? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 10.April.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Vi må klage til Bondevik. Det snør f.. meg her også. Sitér dette innlegget Link to post
Mys Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 kan glede alle ski folk med gode forhold i Varingskollen ( skibakke i Hakadal ) der er ca 70 cm snø i Oslo marka. Lure på en ting, det er vinter i 7 mdr. og vi er lei snø,is og frost men hvis ikke du ( jeg ) skal på fjellet, men pusse båt i påsken, er vi ( jeg ) da stemplet som rar. VH. Mys Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Må bare konstatere at snøværet har tatt en venstresving utenom Østfold. Høyt skydekke her. Det ble plutselig 4 grader kaldere, ned til 4o C nå og litt lett regn. Den harde NØ vinden som har blåst i noen dager nå, har stilnet helt. Snøskuffa er ryddet vekk for lenge siden! Ikke fanken om jeg drar den frem igjen, nei!!!!!! Jeg føler med dere, der inne i Oslo-gryta! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Suzuki Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 her snør det jammen meg også ! Ikke så rart da, bor jo i Hakadal Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Slagskibet Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Mys,diagnosen er helt klar.Klin gæ`ærn vil jeg si. :smash:Men det er da hyggeligere galninger ved vannet enn på fjellet.Du kan få gratis ski og støvler av meg hvis du har sånne lyster-det utstyret ble kjøpt i et anfall av akutt hysterisk sinnsforvirring.Aldri brukt tror jeg.Etter at jeg knuste beinet i 97 driver jeg ikke med annen risikosport enn å hoppe i land med tampen Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 10.April.2003 Link til dette innlegget Svart 10.April.2003 Takk, slike tråder minner meg på hvor lurt det var å flytte til Sørlandet. Her har vi hatt sommer lenge nå.... Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 11.April.2003 Link til dette innlegget Svart 11.April.2003 Jeg har stemt på at jeg ikke tror at det vil snø til helgen. Derfor tror jeg ikke på at det er hvitt på sideveiene her på Bærums Verk, jeg vet innerst inne at mine øyne lyver. Det må de jo gjøre, fordi jeg trodde ikke at det skulle snø. Noen som skjønner noe????? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.April.2003 Link til dette innlegget Svart 11.April.2003 Nei.Ikke noen ting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.