Ylandy2 Startet 5.April.2014 Del på Facebook Startet 5.April.2014 Har en 57 hesters Sabb Iveco som sikkert skulle ha vært overhalt. Den har gått ca 15 000 timer. Hvilke deler skiftes alltid ved en overhaling, og hvilke deler brukes videre avhengig av tilstand? Hva må jeg regne med å betale for en overhaling? Må motoren ut av båten? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 5.April.2014 Del på Facebook Svart 5.April.2014 (redigert) Hei, er dette Lombardini 2204 Motoren ? Jeg har en som heter "sabb iveco" 2.2ltr, 60hk uten turbo kjøpt av Frydenbø i bergen, denne har flere merker, FPT (fiat powertrain) men grunnmotoren er en lombardini. 15000 timer står det jo respekt av Jon Redigert 5.April.2014 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ylandy2 Svart 6.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2014 Det vet jeg ikke. Jeg har fått opplyst at den er på 57 hester. 3-sylindret uten turbo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.