Ylandy2 Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Har en 57 hesters Sabb Iveco som sikkert skulle ha vært overhalt. Den har gått ca 15 000 timer. Hvilke deler skiftes alltid ved en overhaling, og hvilke deler brukes videre avhengig av tilstand? Hva må jeg regne med å betale for en overhaling? Må motoren ut av båten? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Janoho Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 (edited) Hei, er dette Lombardini 2204 Motoren ? Jeg har en som heter "sabb iveco" 2.2ltr, 60hk uten turbo kjøpt av Frydenbø i bergen, denne har flere merker, FPT (fiat powertrain) men grunnmotoren er en lombardini. 15000 timer står det jo respekt av Jon Edited April 5, 2014 by Janoho (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ylandy2 Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 Det vet jeg ikke. Jeg har fått opplyst at den er på 57 hester. 3-sylindret uten turbo. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts