Jump to content

Trimming suzuki dt 9,9 frå 90-talet

erlendlnd

Recommended Posts

Du kan kjøpe 15 hk forgasser hvis det er en totakter.

Jeg betalte 800,- kr for en slik forgasser ny omkring år 2000

Den kostet 3000,- kr ny.

Ellers anbefaler jeg å kjøpe en 20hk hvis det er dèt en ønsker og ikke en 15 eller 10hk motor.

Ser en rekke vil ha 1 - 20hk mere en hva de faktisk kjøper, når de kjøper 4 - 40hk motorer.

Du kan kjøpe 15 hk forgasser hvis det er en totakter.

Jeg betalte 800,- kr for en slik forgasser ny omkring år 2000

Den kostet 3000,- kr ny.

Ellers anbefaler jeg å kjøpe en 20hk hvis det er dèt en ønsker og ikke en 15 eller 10hk motor.

Ser en rekke vil ha 1 - 20hk mere en hva de faktisk kjøper, når de kjøper 4 - 40hk motorer.

Takk for svar! Nei, eg veit ikkje heilt om eg skal kjøpa ny forgassar eller motor, men det er vel litt dyrare med forgassar nå enn i 2000.

Uten at jeg vet om dette er til riktig modell, men ebay er en fin plass å begynne å lete :wink: Foreløpig pris på 1350,- er ikke så alle verst, om den er i orden så klart. Hvis det blir vanskelig å få tak i en ny forgasser er jeg enig med Auskar, det er som regel billigere og lettere å heller selge den motoren du har og heller kjøpe en som er 15 eller 20hk fra før.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...