Jump to content

Trimming suzuki dt 9,9 frå 90-talet

erlendlnd

Recommended Posts

Eg lurer på om det er nokon som veit noko som helst om korleis det kam utførast(har ikkje mykje peiling om trimming sjølv) Den er cirka frå 90-talet og den er kjøpt brukt på finn.

Den ser sån ut inni:

bilde

Du kan kjøpe 15 hk forgasser hvis det er en totakter.

Jeg betalte 800,- kr for en slik forgasser ny omkring år 2000

Den kostet 3000,- kr ny.

Ellers anbefaler jeg å kjøpe en 20hk hvis det er dèt en ønsker og ikke en 15 eller 10hk motor.

Ser en rekke vil ha 1 - 20hk mere en hva de faktisk kjøper, når de kjøper 4 - 40hk motorer.

Du kan kjøpe 15 hk forgasser hvis det er en totakter.

Jeg betalte 800,- kr for en slik forgasser ny omkring år 2000

Den kostet 3000,- kr ny.

Ellers anbefaler jeg å kjøpe en 20hk hvis det er dèt en ønsker og ikke en 15 eller 10hk motor.

Ser en rekke vil ha 1 - 20hk mere en hva de faktisk kjøper, når de kjøper 4 - 40hk motorer.

Takk for svar! Nei, eg veit ikkje heilt om eg skal kjøpa ny forgassar eller motor, men det er vel litt dyrare med forgassar nå enn i 2000.

Uten at jeg vet om dette er til riktig modell, men ebay er en fin plass å begynne å lete :wink: Foreløpig pris på 1350,- er ikke så alle verst, om den er i orden så klart. Hvis det blir vanskelig å få tak i en ny forgasser er jeg enig med Auskar, det er som regel billigere og lettere å heller selge den motoren du har og heller kjøpe en som er 15 eller 20hk fra før.