Jump to content

Prosjekt seilbåt


Jan_Erik

Recommended Posts

Da fant jeg hvilket merke båten skulle være "Rotary Joint 24" men kan ikke finne noe om denne. Moen som kan hjelpe meg med info om den?

I dag er det innkjøpt stoff til og lage nye puter til båten da alt slik var borte. så i løpet av uken så er det ned og lage maler

Redigert av båt? (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg ville ha brukt slikt skrogtrekk som de selger hos Maritim, dette er 3-4mm tykt og gjør det lettere å jevne ut ujevnt underlag. Kommer i flere farger og strukturer. Skal du bruke båten også vinterstid kan du vurdere 10mm skrogisolasjon før skrogtrekket. Isolasjonen får du også tak i hos Maritim. De vanligste festemetodene for skrogtrekk er enten kontaktlim (spray fungerer fint) eller våtromslim, den siste tørker seinere, men gjør det lettere å rette opp underveis hvis du skulle ha lagt trekket feil. Ville ha avfettet med aceton før du limer, for best mulig vedheft.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...