Rollon71 Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Jeg vil gjerne få koblet kjølevannet ifra motoren innom varmtvannstanken. Slik at jeg får varmtvann uten å måtte koble til landstrøm. Motoren er en 496 mag, som er ferskvannskjølt. Ett eller annet sted på blokka skal jeg montere messingstusser så jeg kan koble på slangene fra varmtvannstanken. Men hvor?? Mulig jeg også må ha sirkulasjonspumpe, men det er det minste problemet. Noen som vet, og kan hjelpe?? Er lei av å dusje i kaldt vann når jeg ligger i uthavn.... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ben Sin Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Ut fra blindplugg i innsugsmanifold. Ved siden av termostathus. Inn i tykk slange før sirkulasjonspumpe. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rollon71 Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 Glimrende! Da har jeg litt å finne på imorgen også..... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts