litt peiling Startet 6.April.2014 Del på Facebook Startet 6.April.2014 (redigert) Har solgt min scand 29, er nå på leting etter ny båt. På finn ligger det 2 stk Unique ever 33 til salgs. Men, hvorfor skiller det nesten 300 000 på disse 2? Hva kan eller sies om unique 33 og om mercruiser 7,3L ? Redigert 6.April.2014 av litt peiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 6.April.2014 Del på Facebook Svart 6.April.2014 Unique kjenner jeg ikke annet enn at de hadde vel et bra rykte for godt bygget, men med en 7,3L ville ihvertfall ikke jeg hatt i min båt. Har vel hvert ymse problemer der Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 7.April.2014 Del på Facebook Svart 7.April.2014 Så vidt jeg vet, er Unique 33 samme båt som Nordan 33 og heter nå Nordic Oceancraft 33. Ryktes å ha gode og forutsigbare sjøeegenskaper, så du går nok ikke helt feil. Så på samme båten selv da jeg oppgraderte, men synes bysse-løsningen var for snau- lite plass å lage mat på. Jeg endte til slutt opp med en Nor Star 350 (litt større og litt dyrere riktignok) som jeg synes har en fantastisk planløsning. Har veldig gode erfaringer med denne- solid bygget og ikke noen problemer. Lett å manøvrere og forutsigbar i sjøen. Motoren som sitter i er en VP 350-D6. Rimelig kurant motor i Norge. Lykke til med båtkjøp! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.