FM 8-12 Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 18 Knop marsj med 110hk.... tviler men hold oss oppdatert, flott båt du har fått deg! Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Rolig over fjorden i dag. Overraskende lite båter ute Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Det er jo bare 17 april.... I Havna hos oss er det ikke mange båtene som er lagt ut men gi dem et par uker til så kryper de ut av vinterdvalen...... Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
fluefiskeren Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Gratulerer med flott båt og god tur i det fine været. Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Sant det, er jo bare 17 april. Ligger nok litt føre jeg siden jeg har ventet på og få hentet båten. Er knappe 30-40 min til vi er i havn hjemme nå. Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Redningsskøyta er det god man har. Her var det noen som trengte assistanse Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Det går jo så det suser dette. Regner med at du har fått godfølelsen allerede. Igjen, gratulerer med flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Krysser dere rett over? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Litt sånn på skrå :) Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Skal dere gå inn ved skjærhalden eller? Har du med vhf forresten? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Vi er godt fortøyd på brygga. Glemte finalebilde, men det får gå. Har ikke vhf i båten desverre. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Hvor lang tid brukte du over? Fikk du prøvd farta? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Chilli Solbris Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Fine bilder! Kjenner at abstinensene sliter i kroppen! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 (redigert) Brukte vel sånn ca 3 timer over. vi lå som regel i rundt 15knop, da gikk den billig. Prøvde såvidt toppfart og den klarer rundt 21,5 ifølge gps. Det er da uten bruk av flaps da sikringen til disse hadde gått Legger ved et bilde fra Marinetraffic med oversikt over ruta. Veldig fin tur med nesten flatt vann Redigert 19.April.2014 av Pksp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Kan tenke meg at du har hatt en knalltur over! Lykke til med ny glede! Sikringen finner du nok ut av. Kan være bra å finne ut hvorfor den ryker.... Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Takk for det! Må bare lære meg å legge til skikkelig nå, da blir det bra Heldigvis er han som var med meg over mekaniker og har god peil. Så han skal få sett litt på de tinga som er. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Har vært en fin dag på vannet Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Ser ut til og bli minst like bra imorgen :) Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Matrosen har funnet plassen sin Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 He he, og ikke blitt sjøsjuk? Da er det håp!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Ikke enda, er fortsatt i havna :P Bare prøver å få han til og bli litt kjent her før det blir tur Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Her er det jeg fikk filmet med GoPro`en. Skulle selvsagt vært montert på dekket, men det rakk jeg ikke denne gang. Hadde også glemt sikkerhetslina hjemme.. Har speedet opp filmen så ikke den skal bli så langdrøy. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.