Raymond Romsdal Svart 8.April.2014 Link til dette innlegget Svart 8.April.2014 912570923 Korevi, får heller ikke opp noe her.. men, tar litt Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 8.April.2014 Link til dette innlegget Svart 8.April.2014 Status: error sending position.. fungerte førstegang.. position reported.. what do i do wrong? :) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 8.April.2014 Link til dette innlegget Svart 8.April.2014 Hender meg innimellom også, men det er vanligvis på grunn av dårlig dekning. Den prøver jo igjen med jevne mellomrom. Firøvtig hadde appen ofte problemer på min iPhone4, så jeg bruker den bare på iPaden, som fungerer topp. Nå har jeg en iPhone 5s, men har ikke testet Mais der ennå. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Raymond Romsdal Svart 8.April.2014 Link til dette innlegget Svart 8.April.2014 Er android bruker.. mulig avvente og teste imårra.. skal jo ikke avgårde før på lørdag.. :) mulig man har det oppe til da Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Har du et navn på båten (m-AIS) ? bare så jeg har noe å se etter til helgen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 912570923 og navnet KOREVI Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Får fremdeles samme feil på mais? Error sending position? Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 (redigert) Du kommer iallefall fram når en søker på > Korevi<, men er mAIS skrudd på nå? Får ikke opp noen posisjon Redigert 9.April.2014 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Tester å skrur på nu.. Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Ligger og blinker konstant, error sending position.. har gps signal og posisjon Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 La til båten i myfleet og fikk følgene beskjed... 1 vessels in your fleet appear to be invalid: Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 ..........ingen "KOREVI" å finne. Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Der fikk den last report sendt.. kommer den opp hos dere? her viser den enda vessel invalid Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Nå raportere den visst.. men, finner ikke noe her hos meg.. at det skal være så forbb.... vanskelig.. er jo rett fram jo.. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 9.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Med det navnet, skal den jo være vanskelig å finne Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 hehe, jojo :D mulig jeg må skifte navn :D Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Ifølge mAIS så ligger mobilen og rapportere hele tia.. siste sendt 20:48.. holder hus i sandefjord.. så burde dukket opp på kartet.. lar den ligge aktiv.. så kanshe den dukker opp..?? Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Nei, ta en episode av NCIS og abby.. roe nærvan.. hater når ting som skal funke ikke funker :D Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 9.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Hvilket MMSI nr fikk du tildelt, Raymond? Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 912570923 Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 9.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Finner deg ikke der heller.......hm Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Det må være noe med sendingen din, den vises jo her: Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 La inn båten i myfleet og der får jeg feilmelding.. Står at den rapporterer.. Teste restart Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 La den stå på en stund så kommer den nok til syne ....kan være litt treige i startenVar forresten i ditt område tidligere i dag i Staffetveien Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.