svkkæptn Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Jeg har en Suzuki dt55 1996 mod. Jeg må skifte pakningen til drivakslingen der den går igjennom mellomplata over undervannshuset. Under mellomplata sitter en sylinder som må demonteres før jeg får ut pakningen. Noen som har et tips på hvordan jeg demonterer denne sylinderen ? https://baatplassen.no/bildearkiv/51/51704/img_0689.jpg Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
svkkæptn Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 Fikk ut plata med makt. Banket først ut simringen. Så kunne jeg bare slå ut 'simringholderen'. Den er forøvrig også anlegg for rullelageret som er festet på girakslingen. Men maktbruken gjorde at føringen og deler av 'vannstrømsbrønnen' (litt rare ord her, men se foto) ble ødelagt. Nå trenger jeg en mellomplate for Suzuki dt55 1996 mod. Noen som har ?? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts