Jump to content

Feste åregaffel på GH 10

kjetillunde

Recommended Posts

Hvis åregaffelen er lang nok til å komme gjennom det hvite røret ville jeg boret et hull i enden på den og satt inn en stor saksesplint i syrefast. På en slik måte at den kan rotere men ikke falle ut

Forøvrig sér det ut til att du har kjøpt litt feil type.. På GH'n er der ei "flat" side i holderen til åregaffelen, originalt har åregaffelen også dette lille flate partiet. Så når du setter ned åregaffelen i rett posisjon. å deretter snur den 180 grader. Så sitter den fast..

På det ene bildet av holderen vises det faktisk veldig godt.

Forøvrig sér det ut til att du har kjøpt litt feil type.. På GH'n er der ei "flat" side i holderen til åregaffelen, originalt har åregaffelen også dette lille flate partiet. Så når du setter ned åregaffelen i rett posisjon. å deretter snur den 180 grader. Så sitter den fast..

På det ene bildet av holderen vises det faktisk veldig godt.

Ok. :smiley: Hvor får man kjøpt slike åregafler?

Edited by kjetillunde (see edit history)

Kjempebra Muren. Tusen takk for hjelpen! :smiley:

Vet du om det er 17mm som er vanligst? Jeg får ikke sjekket før jeg drar til hytta, og da hadde det jo vært greit å kjøpt på Maritim først...

Jeg skal en tur ut på båten i morra. Har GH 14. regner med det er samme gaflene, tar med skyvelære å måler. :)

Nei igrunnen ikke.. Men viss du kjøper holder også da? Hullet i båten er 25mm. da har du holder med litt mere kuranta mål, blir under 100lappen for gafler og holder.

Nei igrunnen ikke.. Men viss du kjøper holder også da? Hullet i båten er 25mm. da har du holder med litt mere kuranta mål, blir under 100lappen for gafler og holder.

Supert! Da kjøper jeg både holdere og åregafler. Kjempesnillt å hjelpe meg Muren. Takk skal du ha! :smiley: