Jump to content

båtplass i oslo vest\asker\bærum

alex79

Recommended Posts

Flytter nå fra sørlandet til oslo, og må finne en båtplass til båten min. Er på utkikk etter båtplass med landstøm og vann tilgjengelig, forholdsvis på vestkanten.

Noen som vet hvem\hvor jeg kan kontakte, og event hva pris ligger på?

Må ha 3,5-4 meter i bredde.

Jeg leide meg nettopp en 3.5m på Strand båtforening i Bærum til 11.500 kr. Dette er selveierplasser som leies ut av de som eier plassen og ikke gjennom båtforeningen. Ser 3.5 m ligger fra der og opp ang pris. Lakseberget i Sandvika, er litt billigere trolig pga av E18 som nærmeste nabo. Gyssestad også veldig nærme E18. Smak og behag.

Som andre også nevner, Finn er en flott markedsplass for båtplass. Vi ordnet oss der i flere år. Siden mange båthavner har en viss nærhet til E18 kan jeg anbefale Strand og Leangbukta som veldig gode muligheter. Begge disse havnene har også stort sett mye plasser tilgjengelig for leie.

Mvh,
SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder)

Hei. Hva slags båt har du? Har du en dyptgående seilbåt, er Gyssestad lite egnet. (mudderbunn) Har vært med på å måtte utsette utsett til høyvann. Ellers er vel ulempen litt støv fra e18. Fordeler: rimelig, stor ica matbutikk, pizzagutta og McDonald's som nærmeste nabo. Kort vei til maritim på Slependen. mm. avlåste brygger med vann og strøm. Bra parkering.

Trygve