alex79 Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Flytter nå fra sørlandet til oslo, og må finne en båtplass til båten min. Er på utkikk etter båtplass med landstøm og vann tilgjengelig, forholdsvis på vestkanten. Noen som vet hvem\hvor jeg kan kontakte, og event hva pris ligger på? Må ha 3,5-4 meter i bredde. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kjetillunde Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Sjekk ut disse: Oksenøya Marina Solvik Båtforening Lakseberget Båtforening Leangbukta Båtforening Lykke til! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ben Sin Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Finn.no så kan du velge og vrake. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hekkbølgen Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Jeg leide meg nettopp en 3.5m på Strand båtforening i Bærum til 11.500 kr. Dette er selveierplasser som leies ut av de som eier plassen og ikke gjennom båtforeningen. Ser 3.5 m ligger fra der og opp ang pris. Lakseberget i Sandvika, er litt billigere trolig pga av E18 som nærmeste nabo. Gyssestad også veldig nærme E18. Smak og behag. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tnorderu Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Som nevnt er det mye på Finn nå. Men jeg reklamerer litt for min hjemmehaven i Asker, Leangbukten som leier ut 4m plasser til 6820,-/7930,-. Se Finn link her Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Vilma Benita Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Som andre også nevner, Finn er en flott markedsplass for båtplass. Vi ordnet oss der i flere år. Siden mange båthavner har en viss nærhet til E18 kan jeg anbefale Strand og Leangbukta som veldig gode muligheter. Begge disse havnene har også stort sett mye plasser tilgjengelig for leie. Quote Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post Share on other sites More sharing options...
bare lek(k)er Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Hei. Hva slags båt har du? Har du en dyptgående seilbåt, er Gyssestad lite egnet. (mudderbunn) Har vært med på å måtte utsette utsett til høyvann. Ellers er vel ulempen litt støv fra e18. Fordeler: rimelig, stor ica matbutikk, pizzagutta og McDonald's som nærmeste nabo. Kort vei til maritim på Slependen. mm. avlåste brygger med vann og strøm. Bra parkering. Trygve Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts