Nagel Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 (redigert) Hvordan er det i Tønsberg gjestehavn disse dager? Er det mulig å få plass? Når fylles det opp? Redigert 19.April.2014 av Nagel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Vi kom til Tønsberg i går kveld. Kunne velge og vrake i den stille delen av gjestehavna. Uviss utvikling: Flott vær betyr gjerne mye trafikk uansett hvor man er... :) Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Takk for oppdatering ezach. Da satser vi på Tønsberg i ettermiddag. Regner med at vann og strøm er på? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Venter på at rederinnen skal våkne fra sjønnhetssøvnen. Vakker morgen i vakkert vær Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
ezach Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Jepp. Men jeg måtte låne adapter til "vanlig" kontakt. Og ikke noe wifi i det som skal være landets beste gjestehavn. Men man bør jo klare seg uten... ;) Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Ennå greit med plass i Tønsberg. Flott vær og god utsikt fra Slottsfjellet. :) Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Ren idyll i en nyutbygd Son gjestehavn i dag, her er det godt besøkt i dag, men det er nok plass til enda noen til, da kapasiteten er mye større i år enn tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Vi har ankommet- godt med plass. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Herlig påskefridag i Kyrkbackan havn! Vi ligger bag en anden 390'er. Den er fra 2001 men er virkelig flot klargjort! Sct Ibb kirke i baggrunden. Snart er middagen klar. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Storsand-Hankø i går, og Hankø -Havna i dag. Nettopp luftet oss en tur til Verdens Ende og straks blir det middag på hotellet. Kan man ha det bedre? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
fluefiskeren Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 På Bømlo er det påskehunden og ikke haren som gjelder i år :-))) Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Vakkert i Bergen havn i kveld Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
.Snorre Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Tok en fisketur til grunnene vest for Sotra i dag. Lite vind og rolig sjø. Noe av dagens fangst: Bestemte oss for å tilbringe natten i Telavåg. En nydelig kveld...... Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Hyggelig og rolig i Tønsberg i kveld. Vurderer Åsgårdstrand imorgen. Noen som har en stemningsrapport derfra? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Litt smoke on the water på morgen kvisten. Fortsatt fantastisk vær Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Pksp Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Koser oss på første tur :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Om ikke båtliv så var vi på bakksetra sjømannkirke på fredag på påskekonsert. Flott liten kirke i fjellheimen.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
dennrick Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Eventyrlig stemning og en fin 1. Påskesommerdag på Verdens Ende på Tjøme. Dette syntes jeg er et sabla flott sted! Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Marida Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Bra med Båtplassenbåter i Skjærhalden i kveld. Ligger en Nordhavn her også, med vimpel. Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Veldig enig med deg ang Verdens Ende Dennrick! Venter på utsett på tirsdag, og i dag var det helt fantastisk selv som landkrabbe Sommerstemning i Son! Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 (redigert) Litt vafler til Redningsselskapet. Gjelder å ha gode kort på hånda om tidene endrer seg Redigert 20.April.2014 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
volfro Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Til ankers i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Luftet skuta for første gang i år i dag (vel, i går blir det nå). Tuslet helt fra Leangbukta til nordenden av Middagsbukta og droppet anker. Deilig å være utpå igjen, og været viste seg fra sin beste side. To av jentene ombord badet, 10 grader i vannet. Ikke akkurat fullt i Middagsbukta. Sett sørfra: Sett nordfra: Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
kurthelg Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 Kjekt å se at mange har feiret påsken på sjøen. Kos dere siste påskedag båtvenner?????? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 dennrick skrev On 20.4.2014 at 16.38: Eventyrlig stemning og en fin 1. Påskesommerdag på Verdens Ende på Tjøme. Dette syntes jeg er et sabla flott sted! Min favoritt havn I Vestfold. Eneste negative er at sola går ned bak fjellet litt tidlig og at det ofte blåser en del der. Men en kjempe "utehavn" med strøm og servicebygg Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.