Jump to content

Triangelomr. Smøgen, Oscarsborg, Risør, gjestehavner påsken 2014

sjagen

Recommended Posts

I tillegg kommer store problemer med strømmen når havnen fylles opp. Og havnen fylles opp av svært mange etterhvert faste beboere, som er svært så husvarme, og enkelte

av disse lager mye støy.

Litt OT dette, men tenkte litt på denne kommentaren etter at jeg leste gjennom denne tråden i går kveld.

De fleste av oss kan vel fort bli litt flinkere til å ikke oppføre oss så husvarme som vi fort kan gjøre når vi ligger i havner og uthavner som er populære og som vi ofte bruker. Når bruker ikke jeg havnen som det henvises til, men er jo i andre havner som er populære og som vi bruker ofte, og har også vært den fremmede gjesten i havner der andre er "fastboende". Så vet vel egentlig hvordan det er å sitte på begge sider av gjerdet. Vi kan nok alle ta oss litt sammen når det gjelder å oppføre seg husvarm i havner vi bruker ofte for å få "fremmede" gjester til å føle seg mer velkomne og gi de et hyggelig opphold der.

Tidligere nick Seil-løs

RS Totalmedlem

Jeg glemte antennekabelen til ICE-modemet hjemme og var mye offline resten av påsken, men vi besøkte Skjærhalden, Strömstad, Ramsö, Resö og Hankø, ingen av disse stedene hadde noen reduksjon i tjenestetilbudet - men mange av stedene opererte med "skulderpriser".

På Hankø lå vi ved bryggene som eies av hotellet (?), det var ingen informasjon om priser på gjestehavna eller hvordan man betalte. Vi var bare på dagsbesøk og brukte hverken vann eller strøm, så vi gjorde ikke noen større innsats i å finne ut av dette.

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...