Jan_Erik Startet 11.April.2014 Del på Facebook Startet 11.April.2014 Er det noen flere her som har havnen sin i Halden? Sitér dette innlegget Link to post
Coverline Svart 11.April.2014 Del på Facebook Svart 11.April.2014 Knivsø marina her:-) Sitér dette innlegget Link to post
atamund Svart 11.April.2014 Del på Facebook Svart 11.April.2014 (redigert) isebakke marina Redigert 11.April.2014 av atamund (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 11.April.2014 Del på Facebook Svart 11.April.2014 Jada, ligger i Eskeviken. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Ningo Svart 11.April.2014 Del på Facebook Svart 11.April.2014 Ja, Saugbrugs båtforening i Eskeviken :) Sitér dette innlegget Link to post
Jan_Erik Svart 11.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2014 (redigert) Eskeviken her også.jeg og en kompis eier den lille seilbåten som ligger med longsaid plass der.. Vi ligger ikke langt unna deg da Bisse :) Morsomt at det er flere her fra samme sted da Redigert 11.April.2014 av Jan_Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 1.Mai.2014 Del på Facebook Svart 1.Mai.2014 Ja, moro. Ligger på brygga ved siden av. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Snikende skeptik Svart 1.Mai.2014 Del på Facebook Svart 1.Mai.2014 For langt ut tror jeg:-) Ligger i utløpet av Iddefjorden :-) Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 2.Mai.2014 Del på Facebook Svart 2.Mai.2014 Hei, dere som kjenner Halden! Hvordan er det med gjestehavn og faciliteter (strøm og vann) nær sentrum? Har tenkt meg en tur innom byen til sommeren, og har aldri vært der med båt. Anbefalinger? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Bisse Svart 5.Mai.2014 Del på Facebook Svart 5.Mai.2014 Halden har en fin gjestehavn. Strøm, vann og drivstoff. Havna ligger midt i byen, så det kan være noe støy. Masse utesteder og restauranter, bakerier, lokalt øl etc i umiddelbar nærhet. På havna ligger også Brygga Kultursal som kjører show om sommeren. Flott utsikt opp til Fredriksten Festning. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Bidevind Svart 5.Mai.2014 Del på Facebook Svart 5.Mai.2014 For langt ut tror jeg:-) Ligger i utløpet av Iddefjorden :-) Hvis du ligger ved utløpet av Iddefjorden så er det på nivå med Isebakke- og Knivsø marina. Og det er vel ikke for langt ut ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.