Estelle Svart 17.April.2014 Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Ja Buster XL er og em god kandidat. Mange som skryter av den, men det et ganske stor forskjell i plassen ombord ift XXL, spesielt er det relativt trangt mellom baksetet og fører og copilot setene. Dersom du skal bruke båten f eks litt til fiske er det greit å være litt obs på at det kan oppleves litt trangt. Synes forresten at de XXL som ligger på finn nå virker litt overpriset. Jeg betalte godt under 300 for min;) så mulighetene for gode kjøp bør være til stede;) Sitér dette innlegget Link to post
Kal-El Svart 18.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 Ja det er jeg obs på, mener at Magnum er et bedre kjøp når man ser prisene på xxl'ene på finn nå... Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Jeg har hydraulisk styring på min 655, så det finnes;) lurer på om de med 140 hk har dette, men ikke sikker.. Mandag skal båten ut å trekke friskluft:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.