Baard Startet 12.April.2014 Del på Facebook Startet 12.April.2014 Noen som vet hvordan man tar i fra hverandre en slik pumpe? Jeg får flyttet på akslingen 10-15 mm, men så stopper det. Jeg har selvfølgelig fjernet låseringen som satt i impellerhuset, men mistenker at det sitter en som holder lageret på plass i andre enden, men jeg får heller ikke av den biten som går inn på registeret på motoren. Noen som har gjort lignende jobb? Jeg må ha den overhalet før motor skal inn i båten igjen. Simmeringen bak impeller er helt gåen.... Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Baard Svart 12.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2014 Etter litt konsultasjon med en kammerat, og litt overtalelse i en verkstedpresse er den nå i sine enkelte faktorer. Det var låseringer bak simmeringen slik jeg trodde, og vi dro av registerhjulet og fikk det hele fra hverandre... Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.