Jump to content

Hvor finne innslagsrele? (Lucas starter)

HulkHaugen

Recommended Posts

Har en Lucas 27424 starter til en BMC 1,8 motor med defekt innslagsrele. Har prøvd å fikse det, men klarte å knekke pinnen som legger inn strømmen til motoren. Prøver å holde et budsjett her, og tenker at det bør ligge noen slike releer å flyte rundtom. Såvidt jeg har forstått så er disse releene ganske så universale. Etter hva jeg klarer å google meg frem til er det snakk om et Bosch innslagsrele type 002. Håper kanskje disse også brukes på noen biler så jeg kan finne en hos vrakhandleren, eller om noen av dere tilfeldigvis har et liggende :) Hvis ikke så må jeg jo vurdere ett nytt et...

Redigert av HulkHaugen (see edit history)

Mvh Børre

Jeg byttet innslagsrelé på min VP D2 her om dagen. Fant da etter litt googling at dette var en veldig standard komponent (for min del et Bosch 107 serie starter), som tydelig vis er tilgjengelig gjennom mange forskjellige kanaler. Fra nesten gratis på høgger´n til svært rimelig på ebay, som ble løsningen for min del. VP sitt kostet selvsagt en formue,, Lurt å google litt!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...