HulkHaugen Startet 14.April.2014 Del på Facebook Startet 14.April.2014 (redigert) Har en Lucas 27424 starter til en BMC 1,8 motor med defekt innslagsrele. Har prøvd å fikse det, men klarte å knekke pinnen som legger inn strømmen til motoren. Prøver å holde et budsjett her, og tenker at det bør ligge noen slike releer å flyte rundtom. Såvidt jeg har forstått så er disse releene ganske så universale. Etter hva jeg klarer å google meg frem til er det snakk om et Bosch innslagsrele type 002. Håper kanskje disse også brukes på noen biler så jeg kan finne en hos vrakhandleren, eller om noen av dere tilfeldigvis har et liggende :) Hvis ikke så må jeg jo vurdere ett nytt et... Redigert 14.April.2014 av HulkHaugen (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
HulkHaugen Svart 15.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2014 Ingen som vet hvor man kan få tak i dette reléet i Norge? Nytt eller brukt... LINK Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
Nemo Svart 15.April.2014 Del på Facebook Svart 15.April.2014 For noen år siden måtte jeg ha deler til samme type rele, men en annen modell. Da kom jeg i kontakt med Mathopen Start & Dynamo55 26 62 37 Haakonsvernveien 129, 5173 Loddefjord Der var det et stort utvalg av elektriske komponenter til bil og båt. Og ikke minst, han har en svært god erfaring på dette området. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 15.April.2014 Del på Facebook Svart 15.April.2014 Gudbrandsdal Trading vil nok kunne levere det du ønsker. Foreslår du kontakter disse. Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 15.April.2014 Del på Facebook Svart 15.April.2014 Jeg byttet innslagsrelé på min VP D2 her om dagen. Fant da etter litt googling at dette var en veldig standard komponent (for min del et Bosch 107 serie starter), som tydelig vis er tilgjengelig gjennom mange forskjellige kanaler. Fra nesten gratis på høgger´n til svært rimelig på ebay, som ble løsningen for min del. VP sitt kostet selvsagt en formue,, Lurt å google litt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.