Stjernen ! Startet 14.April.2014 Del på Facebook Startet 14.April.2014 Hei fant en en ventil som var gåen på kjølesløyfen,denne ventilen var av messing og kom ut fra ekspansjonstanken. Eneste jeg fant som passet for øyeblikket var en syrefast ventil.Nå går det ett messing rør ut fra tanken med ett bend av messing,så en syrefast ventil,og ett messing bend med slange som går till varmtvanns tanken. På ventilen tilbake(foran på motor)ser det ut som den også er syrefast med messing bend !? Det jeg lurer på er hvordan vil dette fungere ang tæring etc. Har hørt mange skrekk historier om blanding av metaller og galvaniske spenninger. Burde jeg sette på 2 messing ventiler ? Det er ventilen som sitter ved bak ved eksosenjeg byttet ! Legger med ett par bilder. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.April.2014 Del på Facebook Svart 14.April.2014 På ferskvannsiden er dette overhode ikke noe problem! Kombinert med sjøvann hadde det vært litt mer uheldig, men neppe noen umiddelbar katastrofe der heller... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Komodo Svart 14.April.2014 Del på Facebook Svart 14.April.2014 På ferskvannsiden er dette overhode ikke noe problem! Kombinert med sjøvann hadde det vært litt mer uheldig, men neppe noen umiddelbar katastrofe der heller... Tut og kjør Ryddig og pent motorrom forresten Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Stjernen ! Svart 14.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2014 Takker ! Greit og være på den sikre siden ! Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 15.April.2014 Del på Facebook Svart 15.April.2014 ...den som bare hadde DET motorrommet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.