drunkensailor Startet 14.April.2014 Link til dette innlegget Startet 14.April.2014 hei! Jeg håper dere kan hjelpe meg litt. min far bygde en båt (halvfabrikat) mørebas 7200 i 1980 ca (i Lllestrøm/ Oslo området) Han solgte denne båten innen et par år til noen andre som bodde i Lillestrøm.For en liten stund siden fant jeg et bilde av denne med et gammelt type reg nr. (C-27354) mitt ønske er å finne ut hvor denne båten befinner seg i dag for å se om det er mulighet for å kjøpe den tilbake. Eller hvertfall finne ut om den fortsatt finnes et sted.Grunnen til at jeg ønsker dette er for at min far døde av kreft for noen år siden og jeg husker han pratet mye om denne båten som jeg aldri fikk sett siden det var før jeg blei født. Så lurer på om dere kan være så snill å hjelpe meg med å finne ut hva det nye reg nr på båten er/ eller hvem som er eier nå? siden alle båter fikk nytt reg nr. i 1997/1998. Egentlig alt av informasjon taes imot med STOR TAKK!! Eneste jeg veit er at den blei solgt fra Lillestrøm/ Strømmen til Ålesund for noen år tilbake og at båten, fram til den blei solgt holdt til på en båthavn på Strømmen. Håper virkelig noen her kan hjelpe meg med dette!!! har sendt mail til Tollvesenet, politi og redningsselskapet uten å få noe svar enda. legger ved et bilde av båten Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 15.April.2014 Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 Det ligger en på Finn som kan se ganske lik ut. Den har lyskasteren på taket. Kan jo være lakkert opp i grønn, da rødt falmes fort ? Du kan jo maile han å spørre om reg-nummeret på den. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47619092&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
drunkensailor Svart 15.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 takk. men har allerede sendt mail til alle som selger en mørebas på finn.no med innenbords motor. men ikke noen suksess enda desverre Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 15.April.2014 Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 Lykke til på jakten, håper du finner båten! Sitér dette innlegget Link to post
drunkensailor Svart 15.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 Takk! det håper jeg å! hadde nok hvert litt enklere hvis båten ikke hadde blitt solgt for 30 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 17.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2014 Funnet ut noe enda? Fant tilfeldigvis denne finn, og kom på denne tråden. Kanskje ikke din fars båt, men utrolig lik og med omtrent samme produksjonsår Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
fokus Svart 18.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2014 (redigert) Det ligger en Mørebas 7200 på Solvik Båtforening for salg Redigert 18.Juli.2014 av fokus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 19.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2014 Hjelper vel egentlig ikke stort men jeg hadde en med nesten samme reg.nummer http://www.sveinha.com/j3/index.php/bater/nor-vei Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
annamaria Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Hej ! Jeg kjøbte en Mørebas 7200 i april 2010 fra en der hedder Rune Misund 6240 Ørskog Ålesund Tlf.+47 99 43 70 31. Jeg er fra Færøerne, så båten er her.De oplysninger jeg har om båten er at reg. nr. TAW781, motor nr.1000554 Volvo Penta AQAD 30a sandsynligvis fra 1982. Kan dette være båten du leder efter ? Venlig HIlsen Eydun Ellendersen Sitér dette innlegget Link to post
drunkensailor Svart 28.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 (redigert) Leiter fortsatt etter denne båten. Redigert 28.Juni.2020 av drunkensailor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 Har du motornr. eller andre detaljer? Du kunne jo ha forsøkt å kontakte forsikringsselskapene, og også forsøke en ny runde med RS. Sitér dette innlegget Link to post
drunkensailor Svart 28.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 Sitér dette innlegget Link to post
drunkensailor Svart 28.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 Sitér dette innlegget Link to post
drunkensailor Svart 28.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 Havelle skrev 8 minutter siden: Har du motornr. eller andre detaljer? Du kunne jo ha forsøkt å kontakte forsikringsselskapene, og også forsøke en ny runde med RS. Nei har desverre ikke det. Men tenkte å ta en ny runde med RS osv.? Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 drunkensailor skrev 4 minutter siden: Nei har desverre ikke det. Men tenkte å ta en ny runde med RS osv.? Men forsøk forsikringsselskapene. Det KAN hende de kan ha noe i sine arkiver. Usikker på om de vil la deg spore opp dette, men kanskje. Hvis ikke, så er dette kanskje en sak for "Tore på sporet". Ta kontakt med NRK ;) (Tuller ikke) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.