Sigurd H Startet 15.April.2014 Link til dette innlegget Startet 15.April.2014 Hei Jeg har en yanmar 4JH4E, 2006 modell. På toppen sitter det en gummislange som jeg ikke skjønner hva skal gå til. Det ser ut som den har noe med oljen å gjøre. Det lukter også olje av den når jeg kjører. er det noen som kan gi meg et hint hva jeg skal gjøre med den takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 15.April.2014 Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 (redigert) På min 4LHA er det festet tømmeslange til bunnpluggen, for å enklegjøre oljebytte. Kanskje samme hos deg ? Er det en skrue i enden på den ? Velkommen på forumet, forresten ! Redigert 15.April.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ROV77 Svart 15.April.2014 Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 Mulig det er oljeåndings slange, denne skal gå fra toppen og bort til luftinnsuget. Sitér dette innlegget Link to post
Kyrholmen Svart 15.April.2014 Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 Du gjør det enklere for oss om du legger ved et bilde, eller finner et bilde på nettet som viser slangen. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd H Svart 15.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 Takk for svar. jeg har prøvd å legge ved et bilde men det komme rikke inn. at det er oljelufteslange kan høres rimelig ut. Tror jeg har et ikke originalt luftfilter hvor det ikke lar seg gjøre å koble dette innpå. hve skjer om jeg plugger igjen denne oljelufteslangen? eller er det er dårlig ide? :) Sitér dette innlegget Link to post
Kyrholmen Svart 15.April.2014 Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 Ingen som vil anbefale deg å koble en ukjent slange inn på noe som helst. Last opp bildet i mediegalleriet og få det ut her, eller finn et bilde med Google. bruksanvisning til forumet ligger også her. Sitér dette innlegget Link to post
Muren Motorsport Svart 15.April.2014 Link til dette innlegget Svart 15.April.2014 plugge den skal du vertfall ikke gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd H Svart 8.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 :) takk for svar Det viser seg at det ikke er et originalt luftfilter slik at oljeåndings slange ikke har tilknytningspunkt. Så da må jeg finne et filter som kan passe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.