Stig Å. Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 I båten har jeg 2 stk batterier men trenger jeg begge for og starte motoren eller holder det med et på 80 amp? Fant ut i dag at det ene hadde tatt kvelden. Jeg har ikke noe ekstra ombord som trekker strøm, kun lanterner. Kommer til og kjøpe et nytt i løpet av sommeren men vil gjerne kunne ta noen små truer med båten nå i nærmeste fremtid. Gidder ikke bruke penger på nytt batteri når alle pengene mine går til brullupsforberedelser :p Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
roy_n Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Holder lenge med et batteri. Roy Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Stig Å. Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Takker for raskt svar :) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts