harry92 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 hei. jeg solgte snekka mi i mai i fjord, etter 5 kjempe fine år, har tilbrakt kjempe mye tid med snekka. bodd i båten om sommeren, men nå for noen dager siden så jeg det at båten er kommet til bake til sandefjord og den ser helt forlatt ut. den ser helt forferdelig ut og jeg ble lei meg for fordan den har blit behandelet. jeg kjøpte snekka som er oppusingsobjekt og gjort veldig mye med den. sånn var båten når jeg solgte den i mai 2013 sånn er den nå. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mons Olav Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Det var synn.Ett trist syn. Quote Båt med fjernkontroll Link to post Share on other sites More sharing options...
harry92 Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 er synn, merker jeg blir irritert når folk ikke klarer og ta vare på ting hehe. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Worry II Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Solgte du til Romfolk ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
MaSa Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Worry II: Hehe den var god. Men Trur iallefall ikke han solgte til båtfolk :/ Noen som er verre enn andre dessverre :( Quote Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post Share on other sites More sharing options...
harry92 Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 han jeg solgte snekka til så ihvertfall veldig norsk ut og snakket godt norsk hehe. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BØstrøm Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Hva solgte du snekka for? Kan jo se ut som om du kan kjøpe den billig tilbake, og behandle damen med litt respekt før du selger henne igjen? Ellers så vet vi jo ingenting om den nye eieren. Noen kan ha båt i årevis, og passe godt på den, men det kan skje uforutsette ting med livssituasjon, helse, etc, som gjør f.eks en båt til underordnet mht vedlikehold etc. Eller båten kan ha vært stjålet. Synes bare man skal være forsiktige med å dømme uten å vite. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Øya Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Bo strøm har ett poeng, men synd å se hvordan sjekta nå ser ut. Quote Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars Kirkeng Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Trist syn ja... :( Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mariell Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Ser stjålet og herpa ut. Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post Share on other sites More sharing options...
Rune Totland Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Solgt er solgt, opp til ny eier hvordan videre håndtering blir. La oss ikke rive med i hylekor her, kan være mye vedr både båt og ny eiers situasjon vi ikke vet noe om. At fine båter forfaller er selvfølgelig likevel trist Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
POL Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Har samme erfaring som mathi 92. Solgte for noen år siden en nydelig Eikenes tresnekke. Båten var et møbel,alt var tilnærmet perfekt, og jeg hadde lagt ned hundrevis av arbeidstimer på båten. Husker at den nye eieren, et par dager etter salget, ringte meg og fornøyd fortalte at han hadde blitt tilbudt 70 laken mer enn han betalte dersom han ville selge.Kjekt at kjøper var fornøyd. I dag vet jeg at båten er helt nedsarvet. Slikt synest jeg er veldig trist, da en liksom får et spesielt forhold til en slik båt. Er kanskje noe spesielt med trebåter? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Hum. Båten har ikke samme type ratt på begge bildene, og på det ene bildet er bunnen blå, og på det andre grønn. Ser ellers veldig like ut, men er du helt sikker på at det er samme båt? Ellers er jeg enig i at det er trist å se gamle båter en har stelt pent bli slarvet ned av nye eiere. Min gamle seilbåt (avatarbildet) ligger på finn stygg som juling, og med skade. Kjedelige greier, men sånn er livet.. Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post Share on other sites More sharing options...
Hebbe Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Solgte du båten med krav om at den skulle stelles på et bestemt vis når du solgte den? Quote Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts