Jump to content

Fakta om båtfolket. Denne her er bra folkens

Roger og Olina

Recommended Posts

Men ælledussen æ Plutonium. Hvilken skade er skjedd om denne artikkelen ikke var godt skrevet, hvilket det bare er du som i det hele tatt hevder? Artikkelen er skrevet med en liten dose ironi, en masse flotte skildringer fra artikkelens skribent perspektiv, samt en god porsjon innsikt i båtfolkets gjøren og laden rundt om i landet. Ganske underholdende lesning, hvilket jeg også tror intensjonen var fr skribentens side. Det eneste store skivebom er vel den med at vestlendingen slapper av om en skal dra alle vestlendinger over en kam etter å ha lest dine positive og særs blide bidrag i denne tråden. ( nå ser jeg du bor på Svalbard, men jeg lar vestlendingen så lell. Beklager om du ikke er fra vest :cheers: )

- Her hvor jeg putrer rundt i nære vann, bor i båtklynger rund holmer og skjær og koser meg med andre representanter av båtfolket, skal jeg skjenke deg en tanke hver gang jeg treffer en morgengretten småbåtskipper, hvor håpet er at du kanskje koser deg like godt som oss her bort i Sørøst-Norges vakre skjærgård på tross av denne artikkelen.

Og artikkelen traff der den skulle for min del :thumbsup:

Særs moro med fokus på hentetråden din Tom Rør! Håper jeg får sett skuta di på treffet i år! :cheers:

Redigert av Lovart låring (see edit history)

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.

At du gjør det personlig mens eg holder meg til artikkelen får nå være så.

Eh, så du mener beskrivelsen din nedenfor ikke er personlig? (Uthevelsen er min). Hvis du skal forsøke å opphøye deg selv på manglende grunnlag, ikke gjør det i en så kort tråd, hvor det er lett å ettergå dine uttalelser.

typisk nissejournalistikk. Gjør folk så små og enfoldige som det bare går ann sett fra en liten manns ståsted. Samt gjennomsyret av de værste myter sett fra østlandet.

Mvh,
SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...