Lovart låring Svart 16.April.2014 Link til dette innlegget Svart 16.April.2014 (redigert) Men ælledussen æ Plutonium. Hvilken skade er skjedd om denne artikkelen ikke var godt skrevet, hvilket det bare er du som i det hele tatt hevder? Artikkelen er skrevet med en liten dose ironi, en masse flotte skildringer fra artikkelens skribent perspektiv, samt en god porsjon innsikt i båtfolkets gjøren og laden rundt om i landet. Ganske underholdende lesning, hvilket jeg også tror intensjonen var fr skribentens side. Det eneste store skivebom er vel den med at vestlendingen slapper av om en skal dra alle vestlendinger over en kam etter å ha lest dine positive og særs blide bidrag i denne tråden. ( nå ser jeg du bor på Svalbard, men jeg lar vestlendingen så lell. Beklager om du ikke er fra vest ) - Her hvor jeg putrer rundt i nære vann, bor i båtklynger rund holmer og skjær og koser meg med andre representanter av båtfolket, skal jeg skjenke deg en tanke hver gang jeg treffer en morgengretten småbåtskipper, hvor håpet er at du kanskje koser deg like godt som oss her bort i Sørøst-Norges vakre skjærgård på tross av denne artikkelen. Og artikkelen traff der den skulle for min del Særs moro med fokus på hentetråden din Tom Rør! Håper jeg får sett skuta di på treffet i år! Redigert 16.April.2014 av Lovart låring (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Tom Rør Svart 16.April.2014 Link til dette innlegget Svart 16.April.2014 (redigert) @ Plutonium:Jeg kjenner flere folk med båt fra ditt ditrikt, og de har et båtliv tilnærmet likt det vi praktiserer her nede. Båtfolk er nok ganske like uavhengig av hvor i landet man kommer fra. Kommer på treffet, så da blir det visning Lovart Låring Redigert 16.April.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vilma Benita Svart 18.April.2014 Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 At du gjør det personlig mens eg holder meg til artikkelen får nå være så. Eh, så du mener beskrivelsen din nedenfor ikke er personlig? (Uthevelsen er min). Hvis du skal forsøke å opphøye deg selv på manglende grunnlag, ikke gjør det i en så kort tråd, hvor det er lett å ettergå dine uttalelser. typisk nissejournalistikk. Gjør folk så små og enfoldige som det bare går ann sett fra en liten manns ståsted. Samt gjennomsyret av de værste myter sett fra østlandet. Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
Gutek Svart 25.April.2014 Link til dette innlegget Svart 25.April.2014 Etter å ha lest denne tråden,ser jeg det ikke som noe stort tap ar Plutonium trekker seg fra Båtplassen.Han gjør også det på en måte som forteller mye om han selv-- en plage for ethvert forum ! Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 25.April.2014 Link til dette innlegget Svart 25.April.2014 Om man ikke ser det humoristiske I den artikkelen, har man ett alvorlig problem. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.