Jump to content

Lakk på teakfiner / dørk

MR Swe

Recommended Posts

Enig med GEHU! Gjorde samme jobben i fjor med mine dørker. La dog ikke på silkematt (tror jeg) Viktig å la PU-lakken herde skikkelig før den tas i bruk, en ukes tid er å anbefale. Hos oss ble det så fint at det nå kun er tøfler og barbeint som er "tillatt" om bord!

bilde

bilde

Redigert av Christensen (see edit history)

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Vi brukte en 2 komp fra Teknos, lagt på med sprøyte, jeg har ikke lakkert mye og jeg syns det var lett, lakken kunne legges i fyldige strøk, la kanskje litt tykkere enn anbefalt. Anbefaler også å frese ned til eventuelle løfteringer før lakkering, da får du lakk på veden der også og løfteringene blir nedfelt og helt flush med overflaten. Jeg antar at 2k fra Epifanes bør være minst like god, bare pass på å få en lakk med godt uv-filter!

Redigert av Christensen (see edit history)

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...