Smiley Startet 16.April.2014 Del på Facebook Startet 16.April.2014 Jeg har en annonse ute på finn.no, og har nå opplevet flere ganger i løpet av de to ukene annonsen har vært ute at annonseselgere fra baattorget.no tar kontakt. Dette til tross for at jeg har satt i annonsen at jeg ikke ønsker den type kontakt. Den siste selgeren tok kontakt i dag, og nektet å gi seg. Hun var rett og slett så plagsom at jeg fikk en følelse av sjikane. Er det flere som har vært borti selgere fra dette nettstedet? Selv så er de i alle fall herved lagt på min boikottliste for kjøp og salg! Jeg sendte i alle fall sporenstreks en e-post til salgssjefen og ga beskjed om hva jeg synes om salgs-teknikken deres, og at jeg kom til å omtale det på baatplassen.no. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Popeye70 Svart 16.April.2014 Del på Facebook Svart 16.April.2014 Gi også beskjed til Finn, så de blir klar over Båttorgets praksis. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lovart låring Svart 16.April.2014 Del på Facebook Svart 16.April.2014 Ugreit. Veldig bra, og ikke minst viktig å klage inn slikt. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Stormwatch Svart 16.April.2014 Del på Facebook Svart 16.April.2014 Telefonselgerne fra Intermedia ringer deg uansett "I vårt intervju med Intermedias advokat Henrik Renner Fredriksen sier han at selskapet respekterer reservasjonsregisteret i Brønnøysund, men at de ikke tar hensyn til om folk krysser av for at de ikke ønsker kontakt med telefonselgere på Finn.no." Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 16.April.2014 Del på Facebook Svart 16.April.2014 Da er det bare en strategi som virker: Si at du er interessert, men at selgeren må vente litt mens du ordner noe (f.eks. skru av komfyren eller liknende) - for deretter å la selgeren vente til han eller hun legger på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.