Kimsdal Startet 18.April.2014 Del på Facebook Startet 18.April.2014 Nå kan du få vhf eksamen på nett. Var inne på maritimradio.no å tok eksamen i går. Kan anbefales. Pensum kan du få som ebok på bokkilden.no. Boken på bokkilden heter mayday og er ganske lettfattelig. Sitér dette innlegget Link to post
mjøskanten Svart 18.April.2014 Del på Facebook Svart 18.April.2014 Det så jeg også! Men er det ikke veldig lett å jukse til seg riktig svar? Kan jo bare sitte med boka i hånden mens du svarer på spørsmålene. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 18.April.2014 Del på Facebook Svart 18.April.2014 Det så jeg også! Men er det ikke veldig lett å jukse til seg riktig svar? Kan jo bare sitte med boka i hånden mens du svarer på spørsmålene. Da skal du bla veldig fort i boka, og hvem er det du jukser/lurer - deg selv. Tanken har vært tenkt, men de fleste er ærlige med seg selv. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Kimsdal Svart 18.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2014 Er vell lagt opp til att du har ca 1 min på å svare på hvert spørsmål og ca 3min på vhf simulator oppgavene. Er 50 min frist på eksamen. Du får 2 forsøk på eksamen før du må kjøpe ny eksamens avgift. Trur ikke eg ville jukset på en sånn eksamen. Hadde følt meg ganske dum vist eg måtte bruke vhf og ikke hatt kunnskap til å bruke den. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 18.April.2014 Del på Facebook Svart 18.April.2014 Trur ikke eg ville jukset på en sånn eksamen. Hadde følt meg ganske dum vist eg måtte bruke vhf og ikke hatt kunnskap til å bruke den. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Janoho Svart 18.April.2014 Del på Facebook Svart 18.April.2014 Og spiller det noen rolle egentlig. Det er ikke uvanlig å bruke hjelpemidler på eksamener. Du lærer noe uansett om du hjelper deg med fasiten og det blir sannsynligvis flere som gidder å ta sertifikatet siden de slipper å møte opp på et "kontor". Enklere for kunden og billigere for maritim radio. Sitér dette innlegget Link to post
superman Svart 18.April.2014 Del på Facebook Svart 18.April.2014 Det viktigste er jo, som Telenor også sier, at folk må bli flinkere til å bruke VHF og ikke se på det som en ren nødløsning. Det er jo et lite paradoks at det før var uttalt at folk brukte VHF for mye - men siden mobildekningen har blitt så god så bruker folk VHF sjeldnere og sjeldnere. Eksamen eller ei, den beste måten en lærer på (iallefall for mitt vedkommende) er å bruke det! Sitér dette innlegget Link to post
Kaio Svart 19.April.2014 Del på Facebook Svart 19.April.2014 Genialt! Prøvd og bestått. Jippi Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 19.April.2014 Del på Facebook Svart 19.April.2014 Hei. Jeg skulle også prøve, logget inn og betalte. Startet ikke selve prøven, pga besøk. Etter 4t skulle jeg forsøke på mytt, men da fikk jeg beskjed om at mine to forsøk var over. Får maile dem på mandag. Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Terje_F Svart 20.April.2014 Del på Facebook Svart 20.April.2014 Vært gjennom og bestått! Sitér dette innlegget Link to post
Lasse M Svart 20.April.2014 Del på Facebook Svart 20.April.2014 Noen som vet om det er krav til minste alder for å avlegge VHF prøva? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.April.2014 Del på Facebook Svart 20.April.2014 Må være fylt 15 år Og der bestod jeg også vhf eksamen, og det uten ha lest boka på forhånd Anbefaler og bruke vhf simulatoren på forhånd om man ikke kan dette med kalling skikkelig. Man kan få dårlig tid på simulator oppgavene Sitér dette innlegget Link to post
Strekkfisken Svart 21.April.2014 Del på Facebook Svart 21.April.2014 Jeg tok også min i går. Får aldri somlet meg innom et godkjent eksamenssted, så dette var et bra tilbud fra Telenor! Hadde alt rett bortsett fra to simulatoroppgaver, så jeg støtter anbefalingen om å gjøre seg kjent med denne på forhånd! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kimsdal Svart 21.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2014 Tipper det blir en dobling av vhf sertifiseringer i år kontra årene før Telenor la eksamen ut på nett. Hadde meg en påsketur i dag med vhf,en på for første gang:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.