gladmin Svart 18.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2014 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Får ikke lagt ut bilder nettet er for dårlig...og jeg vet ikke hvordan man gjør det.. Men igjen dette fantastiske landet vårt må vi bare være stolt av. Etter mine 4 år i utlandet så ser jeg at ingen ting slår dette fantastiske landet. Di hyggelige mennesken man treffer langs norske kysten.. uansett hvor vi stoppet var det kun positive mennesker og hjelpsomme.. Så herlig. Så håper på mange helgeturer med "bare" seiling, fikk prøvd båten litt med seil og den seiler nydelig.. Så skal bli moro og bare ligge og kose seg uten at man må komme til B.... så ha en fortreffelig sommer alle.. Håper vi kan treffes dere som er i fra Troms... jeg blir nok og bosette med i Troms en plass,, men vet ikke riktig enda hvor.. Må finn jobb til ho fra Philipins.. Så ser vi hvor vi havner. ha en god båt sommer alle.. Takker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.