face1 Startet 20.April.2014 Del på Facebook Startet 20.April.2014 (redigert) Jeg ønsker tips om fiskeplasser i området Langesund til Risør. Hvilke slag kan jeg regne med å få, og hvilke redskap anbefales? Noen som har erfaring med fiske med lys festet til lina? Har følgende § Harpe § Sniksnøre § Fiskestang § Fluestang § Oter § "Dorgestang" (Hjemmelaget) Åpen for å prøve § Garnfiske § Teine (Hummer / Krabbe) Redigert 20.April.2014 av face1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund 830 Svart 20.April.2014 Del på Facebook Svart 20.April.2014 Jeg vet det er skrevet en bok som heter "Fiskeplasser på Skagerrak-kysten" av Hartvig Dannevig. Han har senere kommet med en oppfølger som også tar med seg Oslo-fjorden. Kan være at Langesund og Risør er med her....... http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10651&urlLangId=-101&productId=419789&urlRequestType=Base&langId=-101&catalogId=10051 Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 20.April.2014 Del på Facebook Svart 20.April.2014 Husk regler for hummerfiske. Sitér dette innlegget Link to post
face1 Svart 20.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2014 Det jeg i første omgang skal prøve ut er fiskesteder for stang/harpe/line. Jeg har aldri fisket med garn/teine/ruse, men tar imot tips til steder å sette det også.. Med kystvakta snikende rundt i fjordene hele sommeren må en jo self følge regelverket, ellers blir det fort dyrt :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.