promonde Startet 20.April.2014 Del på Facebook Startet 20.April.2014 Jeg skal flytte en 24 fots plastsnekke fra Porsgrunn til Drammen. Vekten er 2000 kg. Noen som har anbefalinger om rimelige og flinke folk som kan ta jobben? Sitér dette innlegget Link to post
.Torstein. Svart 21.April.2014 Del på Facebook Svart 21.April.2014 (redigert) Ring kjell Jørgensen på 48200000, holder til i Skien-Porsgrunn og er å anbefale på pris. Bare sjekk finn kode : 47069736 Redigert 21.April.2014 av .Torstein. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 21.April.2014 Del på Facebook Svart 21.April.2014 Hvorfor ikke sjøveien .? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Popeye70 Svart 21.April.2014 Del på Facebook Svart 21.April.2014 Hvis båten er sjødyktig ville sjøveien vært min prefererte transportmåte. Porsgrunn til Tønsberg sjøveien blir vel rundt 80-90 nautiske mil, og det lar seg gjøre på en helg. Kast tampene i Porsgrunn lørdag morgen og ankom Drammen til flagging og hornmusikk på søndag ettermiddag. Overnatting i nærheten av Krukehavn, som er omtrent halvveis. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
RSL Svart 21.April.2014 Del på Facebook Svart 21.April.2014 Ved sleping i 6 knop, tar det ca 15 timer om det er slik at motoren ikke fungerer. Det skal være en veeeldig stor trekkbåt om ikke drivstoffutgiftene blir på langt under det det koster å bare lesse på og lesse av båten på et lasteplan. Spådd knallvær til helgen og det er etter det kun tre arbeidsdager til Pinsen om jeg ikke er helt på jordet. Ta fredagen fri og start onsdag kveld med en kompis med båt, kjøp inn masse godt drikke og ta det som en guttetur. Husk solkrem. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.