leif harald olse Startet 20.April.2014 Del på Facebook Startet 20.April.2014 Hei,jeg har en Yamaha 150hk firetakter 2004 mod.kjørt ca 150 timer,alle servicer holdt.Da jeg kom til havn etter å ha kjørt en tur,jeg kjørte da på tomgang,og plutselig! forandret lyden seg i motoren,og nå rister den og vil ikke gi skikkelig kraft når jeg gir på..?? Den stoppet også plutselig da den gikk på tomgang,men er lett å starte igjen.Har nå byttet tennplugger,men det hjalp ingen ting.Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig yamaha 150hk problem hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 20.April.2014 Del på Facebook Svart 20.April.2014 Hei. Vil anta at du ikke har drenert vann etter vinterlagringen? Anbefaler at du tømmet begge filterhusene og fyller på frisk bensin. Har du noe form for «alarm»? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
xGoRD Svart 20.April.2014 Del på Facebook Svart 20.April.2014 Har du hatt denne lyden i motoren din før? https://www.youtube.com/watch?v=W36GhDLez8c Balanseakslene er en svakhet på F150, så det at motoren din nå har begynt å riste høres ikke spesielt bra ut. Hvis det skulle være balanseakslene så ikke ville jeg ikke kjørt mer med den før du fikk ordnet det. Sitér dette innlegget Link to post
leif harald olse Svart 19.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2023 Hei. Min 150hk Yamaha 4 takter 2005 mod begynte også å riste . Da var det den ene coilen som var ødelagt plutselig... Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 19.April.2023 Del på Facebook Svart 19.April.2023 Høres ut som vann i bensin og ødelagte injectorer Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.