Jump to content

Vurderer kjøp av Saver 720 wa, noen erfaringer ?

Magnus2000

Recommended Posts

Kjenner ikke båten, men motoren er veldig god. Kraftig bånndrag og fornuftig forbruk i marsjfart. Relativt lett til å være en 4-takter med stort slagvolum

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Høres ihvertfall ut som dere trygt kan anbefale motor. Når det gjelder selve båten har det ikke hvert så lett å finne så mye info. Skal prøvekjøre den til helgen så får se hva jeg synes. Hva synes dere om en pris på 220 000? Med henger (2000), motor gått ca 100 timer med nylig service. Ikke så lett å gjøre seg opp en mening om pris når det ikke er så mange tilsvarende og sammenligne med..

Har samme båt 2007 modell (Saver 720 WA) og samme motor 2006 modell (Suzuki 250 HK). Har vært veldig fornøyd med båten og motoren. Båten er sjøsterk, stor og veldig praktisk med mye plass. Importøren av båten har kun solgt båtene selv og har ikke etablert noe forhandlernett. Første reparasjon etter 7 sesonger må jeg ta nå da tilten på motoren er defekt.

Forbruket har jeg ikke målt men virker greit ift vårt bruk. Vi vurderer selv å bytte nå da vi har et endret behov og trenger en daycruiser.

Redigert av tek1000 (see edit history)
  • 4 måneder senere...

Hei!

Hvordan endte dette? Ser det ligger en 2008 på finn nå, vet ikke timetall, 225k skal de ha.

Har surfet etter denne typen, men det er ikke mye som kommer opp.

Er dette en tung båt? Den på finn er oppgitt til 36 knop som virker litt lite med en 250hk motor?

tek1000 har du solgt? evnt pris?

Hadde master680 men inneplass ble kun brukt til mulig soveplass og toalett som er viktig + masse ting å tang som kona syns var veldig fint å ha med.

Tenkte kansje en litt stor sjærgårdsjeep er mer riktig i forhold til våres bruk. Mest mulig sol, muligheter for do og sove.

Åssen er en slik å ta opp på henger alene? Tok opp master680 forholdsvis greit, men hadde ikke giddet å hatt den på henger uten båtplass, så enkelt var det ikke.

Redigert av Hurre (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...