Hakkannen Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Gratulerer med flott skute Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Gratulerer med flott skute! Har vært inne i den og kjenner eieren. Vi har diskutert epoxybaking siden jeg selv har laget mine egne prosjekter :-). Dette er solide greier. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
godthaab- Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Gratulerer med nydelig skute, dette blir nok en flott sesong :) Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
Hulda Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Vi vet enda ikke hvor vi skal ha den. Vi er jo ganske fornøyde med Kambo, men ryktene vil ha det til at de ikke tar i mot større båter lengre. Tror det er ledige plasser på Sonskilen Båthavn. Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Så gøy at det ble handel ! Gratulerer så mye med ny båt. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
tobixen Svart 22.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Jeg må takke for alle gratulasjonene, det var litt uventet. Handelen er jo teknisk sett ikke gjennomført enda, vi kjører ut på torsdag for å signere kontrakter, og kjøpesummen får vi først overført til neste uke ... men takk allikevel :-) Hva gjør jeg med den gule båten mon tro? Jeg er jo blitt glad i den. Det blir vanskelig for meg å selge den. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Hakkannen Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Hva gjør jeg med den gule båten mon tro? Du bør jo ha ei slepejolle med en såpass stor båt som den du nå handler, gjerne ei jolle med knalsk farge som viser igjen Sitér dette innlegget Link to post
Janniz Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Hei! Gratulerer så mye en flott Seilbåt! Og ikke å forglemme......henteråd med masse bilder/film hadde vært alldeles lækkert!! Mvh Jan-Roger. Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Gratulerer med nydelig båt. Ut fra bildene ser det ut til å være svært høy standard på håndverket inne i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Gratulerer med en flott båt, denne er det mange som vil snu seg etter. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Mariell Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Gratulere med noe som ser ut til å være en flott båt. Bare hærlig å ikke seile rundt I en A4 båt det går 13 av på dusinet. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
baatsman Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Grattis! Så den lå på Skjærhalden i påsken. Flott skute. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.