Jump to content

Hvordan steike rundstykker i kombiovn?

nordøy

Recommended Posts

Hei, har prøvd oss på halvsteikte rundstykker i kombiovnen for ente gang,med grill,uten micro,med varmluft,uten grill,med varluft og grill o.s.b....Fant egentlig ut att dei halvsteikte rundstykka var best uten å ha hvert i nærheten av ovnen. No sysle eg med tanken på å offre heile ovnen til Sa..... Er det noen som har bruker tips og komme med??

Mindre feiling etter at vi måtte bite i det sure eplet og ta fram manualen.

Manualen? Nei da hadde jeg heller spist inntørka pizza og bløte rundstykker :wink:

Sannheten, er vel at det at for mange av oss menn føles det enklere å stille spørsmålet ut på et åpent forum med 50.000 medlemmer en å foran den ene kona man har måtte ta frem manualenå lese dene i skam... :giggle:

Vil tro at beste resultetet vil være med kun varmluft.

Forrvarm ovnen til 200 - 220 grader, drypp litt vann på rundstykkene inn I ovnen på mitterste rille I en 5-6 minutter.

Ps. I min verden er en kombiovn en ovn som også bruker steam. Kan brukes til både steking og koking.Stusset derfor litt over emnetittelen

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...