abbor Svart 19.April.2015 Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 Hadde nesten forventet at Hydro Balance funksjonaliteten som Raymarine skryter så voldsomt av skulle håndtert også dette http://www.raymarine.eu/view/?id=9560 Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 19.April.2015 Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 Hei Abbor! Ser at du har vore borti mange ulike system og tenkte eg skulle lura deg ut på glattisen med eit spørsmål: Raymarine har gått høgt ut ved lansering av denne piloten, men kva tenkjer du om dette produktet kontra Simrad sine AP-modellar? Eg har kun erfaring med Simrad og tidlegare modellar frå Raymarine. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 21.April.2015 Link til dette innlegget Svart 21.April.2015 Jeg har ikke sett eller hørt noe som indikerer at de nye Raymarine Evolution pilotene er like bra eller bedre enn Simrad AP24 eller AP28. Skulle jeg ha kjøpt en ny pilot i dag hadde jeg gått for AP24 med Airmar H2183 istedet for RC42 kompass. Jeg har AP24 på begge mine båter, en med RC42 og en med Maretron SSC200 kompass, kan ikke si jeg merker noe særlig forskjell på hvilket kompass jeg bruker, men hadde foretrukket H2183 siden dette er nyere teknologi. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.