VirtualMe Startet 23.April.2014 Del på Facebook Startet 23.April.2014 Skulle hatt reparert et feste til pull-pit. 2-3 cm sveis i rustfritt rør mot plate. Noen som har tips til sted i Oslo-øst eller Akershus for en slik liten jobb? Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 23.April.2014 Del på Facebook Svart 23.April.2014 (redigert) Er du sikker på at det er syrefast? Skulle sveise pulpiten som til en venn som trodde den var syrefast, men det viste seg at den var av messing og måtte sølvloddes. Dette kan jeg få ordnet for deg. IM er sendt. Redigert 23.April.2014 av Langskjegg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 24.April.2014 Del på Facebook Svart 24.April.2014 Skulle hatt reparert et feste til pull-pit. 2-3 cm sveis i rustfritt rør mot plate. Noen som har tips til sted i Oslo-øst eller Akershus for en slik liten jobb? Ilas Marine har verksted og utstyr for å gjøre sånt. Ligger i Holmliatraktene. Som advarsel så skulle de ha så latterlig mye for å sveise en syrefast bolt for meg så jeg droppet det. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 24.April.2014 Del på Facebook Svart 24.April.2014 Simensen Rustfritt på Gjelleråsen har jeg benyttet et par ganger. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 24.April.2014 Del på Facebook Svart 24.April.2014 (redigert) I stort sett varenda plåtslagare har en TIG (Tungsten-Inert-Gas) svets som passar till sådant jobb (mot lite kaffepengar). Och lite syrafast rostfri plåt att klippa till en fästplåt av om Du inte har det redan. Tig-svets i rostfritt ger snygga svetsar och begränsad värmepåverkan, men lite polering efteråt kan ju behövas. Har Du tur så fixar plåtnicken det till Dig samtidigt. Redigert 24.April.2014 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 24.April.2014 Del på Facebook Svart 24.April.2014 jeg har også gode erfaringer med Simensen på Gjelleråsen. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Jokkish Svart 24.April.2014 Del på Facebook Svart 24.April.2014 Tror hvis du tar med deg hele greiene og går inn på hvilket som helst mekanisk verksted / industrirørlegger verksted så gjør de dette for deg for en takk for hjelpen.Det er iallefall min pris når jeg har gjort småjobber :) Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 28.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2014 Er du sikker på at det er syrefast? Skulle sveise pulpiten som til en venn som trodde den var syrefast, men det viste seg at den var av messing og måtte sølvloddes. Dette kan jeg få ordnet for deg. IM er sendt. Tusen takk til Langskjegg som fikset sveisejobben raskt og svært så profesjonelt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.