Thhaugland89 Startet 25.April.2014 Del på Facebook Startet 25.April.2014 Fikk tak i en gamel plast snekke i høst. Har brukt hver dag i hele vinter og jobbet på den. Legger nå ut før og etter bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Thhaugland89 Svart 25.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2014 Her kommer bilder fra etter jeg var ferdig Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 25.April.2014 Del på Facebook Svart 25.April.2014 Du kan kansje få litt problem med å legge inntil høye brygger/båter med det taket stikkende ut så mye på siden. Litt av ein radar/plotter skjerm Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
andlin Svart 25.April.2014 Del på Facebook Svart 25.April.2014 bra jobbet, ble en flott turbåt med masse utstyr ser det ut til. ha en flott sommer i båten! Sitér dette innlegget Link to post
Orozco Svart 25.April.2014 Del på Facebook Svart 25.April.2014 Gratulerer! Har du ettermontert septiktank/toalett? Har selv tenkt å montere septik. Sitér dette innlegget Link to post
Thhaugland89 Svart 25.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2014 He he, vet det ser litt ut bakfra at taket stikker utfor, men det ligger 15 cm innenfor bortsett fra helt på hekken da. Ja jeg har montert septik. Var litt arbeid med tømmepumpe instrument ogv, men helt greit arbeid. Har laget en veksel ventil, sån at jeg kan sjøre driten rett i sjøen nor jeg er utpå, å i tank nor jeg er innenlands Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.