Jump to content

Overføring av musikk med Sandberg Audio Link


JaToSe

Recommended Posts

Jeg har en stund vært på jakt etter å finne en enkel, billig, trådløs og strømgjerrig måte å overføre musikk fra iPhone og iPad til båtens stereoanlegg. Jeg har en seilbåt med stereoanlegg nede i båten. Tilkobling med vanlig 3,5mm audio jack. Til nå har jeg koblet iPhone direkte i den, men det er jo litt tungvint å alltid måtte gå ned i salongen når musikken skal skiftes eller lydnivå endres. Jeg har nå funnet løsningen på dette. Har kjøpt Sandberg Audio Link fra PS.no. Den går på Bluetooth og holder for avspilling i 12 timer. 200 timer standby. Lades på 2,5 timer med USB-kabel. Fungerer svært godt og har god rekkevidde. Denne enheten plugges i stereoanleggets audio jack og så er det bare å spille musikk over anlegget trådløst. Til og med lydnivå kan styres fra iPhonen. Koster bare 207 kr. Så langt jeg kan se et godt kjøp. Det finnes kanskje andre varianter som er like gode eller bedre, men dette er det jeg har testet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...